Beauty Hunt

雙面人 元祖邦民女梁寶琪

邦民財務出過 3個邦民女,除了已退隱的 Kama,還有仍在做 model的 Anjaylia和第一代邦民女梁寶琪( Crystal),寶琪不認識 2位邦民女,雖然見報少,但網友原來對佢仍念念不忘。
去過台灣發展,今年 Crystal回流重新出發,成為王維基旗下香港電視的藝員,第一齣劇就演亦正亦邪雙槍大盜,飛甩晒邦民女形象。現實中, Crystal原來亦是真真正正的雙面人。

 

梁寶琪 07年成為邦民女後,曾經一度成宅男目標,但因性格低調冇乜新聞, 10年她由公司介紹赴台灣發展,拍過一些平面廣告和 TVC,工作了一年便有娛樂公司想簽她拍劇,「佢哋話係拍偶像劇,我好開心!但問我底線可以去到邊, Bikini得唔得?我覺得唔慣,知道媽咪會唔鍾意我行性感,而且好多人行性感都未必紅,除非係第一個囉。」



Crystal(右二)在 HKTV劇《警界線》中笠短假髮演雙槍女賊,同林嘉華(中)有很多對手戲,她說:「佢教我擺 pose,又教我分析角色,好好人!」 

學跳 Table Dance

於是她回港繼續模特兒工作,去年在朋友介紹下加盟 HKTV, Crystal認為也是時候轉變,她說:「我想喺退出模特兒之前試多啲嘢,一直做開 MC,但未做過電視,拍劇好好玩,遲啲亦有機會做綜藝節目。」她早前已拍完《警界線》,在劇中她要演女飛賊,造型百變,每次出場都要戴不同的假髮、裝束,一反邦民女的斯文形象。
原來現實中的 Crystal嗜好都好大落差:「我學緊油畫,我鍾意畫抽象畫,鍾意人哋 feel到咩就咩,細個學過國畫,我好鍾意 design,希望第時開畫展㗎!」但她另一種嗜好則好 open,她笑住說:「我學緊 table dance,學咗年幾,因為啲動作好優美,通常着背心短褲咁跳,唔係外人諗得咁衰㗎!」幾時表演吓畀大家睇先?


profile


寶琪一次 casting就成功成為第一代邦民女,之後拍過位元堂等電視廣告和當雜誌模特兒。 

姓名:梁寶琪 Crystal
年齡: 27
三圍: 32、 24、 33
身高: 160cm
喜愛歌星:蔡健雅
喜愛演員: Anne Hathaway、 Nicole Kidman、 Natalie Portman


採訪、撰文:何志衡
攝影:葉曉明 
形象: Bryan@the Flaming
服裝: snidel
化妝、髮型: Mak Tung

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()