甘比 極速修身 FIT爆 甘比 陪 大劉返工 3週刊

富商劉鑾雄(大劉)女友甘比(陳凱韻)自從去年尾為大劉剖腹產子後,雖然都有外出,但大多數時間都在家湊B。早前甘比帶同大女秀樺陪大劉去福臨門食飯時,得密實,似乎仍未完全修身。不過,好姨上星期六(23日)下午大約三點幾,就灣仔告士打道華置辦工室樓下,見到剛食過午飯大劉、甘比同秀樺出現,甘比已經極速修身。

平日大劉喜歡跟甘比兩母女分坐兩架車,當日佢就同甘比和秀樺同車,落車時,大劉更抱住一身金色小公主look秀樺出現,之後佢小心地將秀樺放落地,拖實佢手仔行入大樓內。只見秀樺同大劉都笑得開心,溫馨滿瀉。

跟住大劉同秀樺身後甘比,當日經過悉心打扮,上黑色上衣白色傘裙,加埋對黑色絲襪,高貴大方。由於甘比所黑色上衣非常貼身,所以睇得出佢非常纖瘦,完全冇肚腩,唔講都唔知佢幾個月前生完BB,修身真係修得好快!其實之前甘比都有陪過女兒外出行街食飯,當時甘比依然穿上較鬆身大褸,面部亦頗為圓潤,估唔到事隔兩個月左右,甘比就瘦咁多,keep得咁fit,真係可媲美修身公司代言女星。

而三人進入華置辦工室後,一直到六時多先見大劉單獨離開,坐上私家車回家,相信甘比、秀樺陪大劉一陣後,就從其他門口離開,享受母女溫馨時間。

image
放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()