博出位
Chok到爆
Chok並唔係林峯專利,近排不少明星都喺網上鬥 chok。威水嘅,好似 Eason、柯震東、周麗淇,有好嘢自然要 chok嚟威吓;而藝高人膽大嘅王菲同黃偉文,就算一頭散髮同睡眼惺忪,一樣照 chok。

王菲鬆頭傻笑

王菲早前放咗張舊相上微博,仲呻自己老咗。不過睇番佢 30年前個樣(圖)同依家都係差唔多, keep得好好!

王菲在微博上載了一張剛瞓醒起牀的照片,更笑說呢個頭咁鬆,好多主持要吹好耐至有呢個效果。

黃偉文處男出醜

成日飛嚟飛去嘅 Wyman,上周五( 22日)飛北京搵朋友,點知佢去到機場至知自己冇帶證件,於是叫朋友唔使等佢食飯,又笑自己係「處男笨」。

陳奕迅又加場鳥

Eason喺 7月再開演唱會,入場券火速售罄。近日他第三度加場至 23場,成為自 05年以來在紅館開騷最多場數的男歌手,難怪佢笑到見牙唔見眼啦。

柯震東肉搏鱷魚
柯震東去咗美國放假,佢喺環球片場先俾科學怪人「襲擊」,再喺侏羅紀公園遇恐龍。之後佢仲同假鱷魚「埋身肉搏」,唔知同佢揸機嘅女友蕭亞軒有冇笑到收唔到口?

周麗淇檸水豐胸

周麗淇跑步 keep fit唔奇,呢張相 chok嘅地方,係向來身材平平嘅佢,運動後都谷到一條事業線出嚟。唔通檬檸水都可以豐胸?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()