細女周一出世
周三( 27日)下午張晉率先喺微博公布老婆平安產女嘅消息,然後蔡少芬留言話佢最幸福,俾足面老公!大班網友亦一致讚好。

媽咪姐
蔡少芬 3女共侍一夫
恭喜!恭喜!繼 38歲湯盈盈喺兩周前生咗個女,今次輪到 39歲蔡少芬報喜。雖然去年底佢喺佈道會驚爆佗幼女搭飛機時曾遇胎盤撕裂,流血不止。不過細女終於喺本周一( 25日)出世。

周三( 27日),張晉喺微博發放 B女相,並留言話:「喜訊:張家又添新成員,內人@蔡少芬 3月 25日平安生下健康美麗的小女兒。女人懷胎十月,談何容易,生命何等奇妙,感謝神!」相中張晉谷起老鼠仔抱住細女,而大女張楚兒就坐喺啱啱生完嘅蔡少芬大髀上,一家四口樂也融融。而蔡少芬亦隔空喺微博向老公傳情話:「張生恭喜!一門三美!你最幸福啦!」以後張晉就有 3位公主陪住,爽!

章子怡俾面
張晉憑《一代宗師》嘅「馬三」一角出位,連片中嘅「宮二小姐」章子怡都俾面去探 B,人紅真係唔同啲!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()