羅霖 爆夫家歧視出身
羅霖狂寸劉坤銘不負責任


■羅霖昨日透露前夫家人一向不愛娛樂圈女仔,自己也不會取劉家一毫子。

羅霖去年10月宣佈已與劉坤銘分居,不過日前劉坤銘接受訪問時,埋怨羅霖事前沒有與他商量,前晚羅霖出席美容頒獎禮時即暗寸劉坤銘講大話及不負責任,又語帶雙關指日久見人心,並力撐自己從未攞過劉家一毫子,更暗示婚姻破裂與劉家不喜歡娛樂圈女仔有關。
現年47歲的羅霖前晚到黃埔出席美容協會頒獎禮,她與吳綺莉等獲頒美麗人生獎。羅霖去年10月宣佈已與劉坤銘分居,但劉坤銘日前就埋怨羅霖公佈分居前沒有與他商量,羅霖前晚直言很開心有機會給她發言。


■劉坤銘被羅霖指暫時未能放下,不能做回朋友。資料圖片

「冇攞一毫子」

羅霖指去年宣佈分居時仍與劉坤銘一齊住,當時有父母、家姐、姐夫做證,她強調劉坤銘是知道的,她才公開:「可能隔咗年幾時間,佢遺忘咗,不過唔緊要我提番佢,好多嘢覺得事實可以證明一切,日久見人心。成日覺得兩個人分開唔應該當對方係仇人,覺得係小朋友嘅父母,除咗一齊面對小朋友外,亦要處理分開嘅關係,要好似朋友咁,但佢角度好似做唔到。」
訪問期間有公關想請羅霖入內,但她繼續暢所欲言:「噚日有報道話我嫁入豪門,到呢刻為止,我冇攞過佢劉家一毫子,𠵱家律師樓辦緊手續嘅嘢,我都唔會攞佢任何錢。我本身唔係大富大貴出身,打回原形冇問題,有人話我分居後返媽咪屋企住,如果係負責任嘅男人,係唔係應該租個地方畀我住呢?」


■吳綺莉(左)忙於電台工作,無暇陪囡囡度復活節假。

細仔跟自己

至於與劉坤銘所生的三位小朋友,現時是共同撫養,頭兩名兒子跟爸爸,最細兒子就跟羅霖,之後公關再度想拉羅霖離開,但羅霖欲罷不能繼續說:「再講多樣嘢,劉家一向都唔鍾意娛樂圈女仔,之前係冇影響我哋感情,但後期就有。」
此外,之前跟羅霖交惡的黎燕珊,昨日在藍田作探訪,對於羅霖單身後自稱有追求者,她說:「希望佢生活愉快,祝福佢。」同是單親的她又勸勉時下女性要自強不息,她都是靠自己撫養子女,羅霖要好好學習。
採訪、攝影:馬建華

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()