梁小冰裝假狗搞俊男

藝人梁小冰、楊淇、周家怡、石修、王宗堯、姜文杰及郭鋒等,昨日一同出席香港電視新劇《導火新聞線》的開鏡拜神儀式。梁小冰為演活新聞界女強人,穿上七吋高踭鞋,她說:「睇落我高大威猛好多,仲要墊胸墊到38吋,返屋企老公都話我有氣勢!」她透露將於劇中與一名混血俊男演床上戲:「真係好正!」至於周家怡的角色則戀完王宗堯再戀上楊淇。

梁小冰

梁小冰床戰混血兒嗌爽

「香港電視」為新劇《導火新聞線》舉行開鏡拜神儀式,演員梁小冰、楊淇、王宗堯等出席。小冰在劇中飾新聞界女強人,她說:「我要穿成7吋高踭鞋兼加大個胸,加到胸圍38,又要梳高頭髮,成個人變大一個碼。」



梁小冰

從前多演小家碧玉的小冰稱肯在螢幕露全背:「我同混血靚仔有床上戲,前面重要部位貼膠紙。從未做過咁有挑戰性角色,我覺得真係好爽。」

梁小冰裝假狗扮奸

梁小冰喺香港電視新劇《導火新聞線》唔止首次扮奸,仲要裝假狗,佢話:「我係雜誌女高層,係一個現代版武則天,造型好突破,着7吋高跟鞋,仲要胸前偉大,加到38(吋)。結咗婚仲有兩個情人,其中一個係有性無愛,真係好開心!」
另外,同劇嘅周家怡同楊淇就會玩同性戀,成套劇都真係好重口味。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()