U花 U草
理大 IT女 貼錢做 now娛記
《心路 GPS》的黃翠如擔正,成功擊敗嘉欣 BB、法拉 BB,成為新一代高登女神,粉絲爭貼她當年在有線娛樂新聞台的娛記相及片段。
就讀理大互聯網及多媒體資訊科技 Yr. 3的黃合秀( Season),現亦於 now觀星台當娛樂記者,曾經被她訪問過的紅星有地上最強甄子丹、古巨基、曾志偉等,令不少人羨慕,但 Season卻透露她冇人工之餘兼曾被杜汶澤寸。難得 Season毫不介意,「最緊要學到嘢,呢啲經驗令我呢個天水圍妹大開眼界!」

冇時停的 Season(左二),在校內參加好多活動,斯斯文文的她亦是宿舍的排球代表,睇唔出!

性格跳跳紮的 Season,入到理大就超活躍,參加了不同學會活動,結果去年給 now101台邀請上年青人節目《 18/22》(形式近似台灣綜藝節目《大學生了沒》)做嘉賓主持,「節目要我不時表達自己對社會生活見解,導演見我講嘢 ok,就介紹我去觀星台做娛樂記者!雖然沒有人工,但我都好努力熟讀娛樂新聞,最緊要學到嘢,呢啲經驗令我呢個天水圍妹大開眼界!」
霆鋒請食檸檬
做得娛記,難免要向藝人問尖銳問題, Season就試過在早前英皇春茗,打算採訪謝霆鋒,結果對方就因趕時間拂袖而去食檸檬。
「當日打算問霆鋒新年有冇見囝囝同栢芝,但佢就早走,我追上去問佢,佢就話:『乜你咁醒知我走,不過我唔答啦!』笑住婉拒!」

俾杜汶澤寸
早前藝評獎得主賈選凝評《低俗喜劇》歧視內地人,令杜汶澤寸爆回應,再加上黄秋生在電台轟杜 cheap,引起連串風波,身為娛記的 Season在活動上見到杜汶澤,第一時間問對方回應,結果亦俾對方寸爆。
「我問杜汶澤點睇黄秋生嘅炮轟內容,點知佢笑笑口話:『冇意見!』,我再問佢會唔會唔開心?佢都係講:『冇意見!』最後條片當然出唔到啦!呢件事令我明白到做得娛樂,其實要睇藝人眉頭眼額、臨場要執生,呢啲返學邊會學到喎!」

雖然在天水圍長大,亦見過不少童黨生事,但她仍深愛這區,「其實呢度好多空間玩,怕唔怕學壞?睇自己啫!」果然識諗!

Model免問
Season(右)個子不高,只有 164cm,但勝在有雙長腿,不過她卻說:「我唔鍾意坐定定幾個鐘影相,做 model咪搞!」

《 18/22》導演睇中
Season本身只是當《 18/22》嘉賓主持,但即使面對墮胎議程仍大膽表達意見,所以被導演引薦做娛記。

基仔鼓勵
英皇春茗訪問霆鋒遭拒, Season執生立即問古巨基,娛記出身的基仔,見 Season新入行,就向她鼓勵:「你新入行㗎?要畀心機,做得唔錯,要注意唔好有冷場!」
U花 U草:
只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。

撰文:校園組
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
化妝、髮型: Meegan& Rachel@Bighten Up
服裝: Berskka

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()