始源去到邊都有幾位保鑣傍實,不過佢都冇刻意同 fans保持距離,反而兩度走近 fans握手,呢啲咪係真正巨星囉!

FBI
SJ始源錫死港女
又係星期三,另一 K-pop天王 Super Junior成員崔始源,為 Giorgio Armani新店擔任開幕嘉賓。

FBI聽聞崔始源今次來港出席活動酬勞,計埋機票、住宿、保鑣,總數高達 7位數字,但活動當日,崔始源只逗留喺鋪頭 30分鐘,快閃過快閃黨。不過崔始源就好識冧 fans,一到場就用廣東話說:「好耐冇見!好掛住你!」佢仲兩度走近 fans同佢哋握手,但入到鋪頭就只係兜咗個圈, FBI明白點解咁多港女冧始源喇!

扮粉絲

原來 4年前始源有機會演出章子怡監製的《非常完美》,但最終李杰夫一角由另一韓星李志燮演出,唔怪得喺 Armani晚宴,始源主動要求同章子怡合照,點解佢好似小 fans咁要企喺度,章小姐就坐喺度郁都唔郁呢?

除咗識冧 fans,當晚始源仲同何超瓊及天機公關 CEO鄭紹康打好關係,唔似其他韓星擺款,抵讚!
趕住冧 fans

始源嚟到香港,即刻喺微博寫「我來了,美麗的香港!」

  

臨走始源再 update twitter,一再多謝香港 fans,之前有傳 SJ今年香港開騷,賣飛一定冇問題啦!

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()