面對面
小強不息 阮民安
意料之內,與樂壇四小強之一的 Tommy阮民安對話,用了大半時間解釋他各種各樣的欠債傳聞。
最經典是 06年被賭場債主從澳門挾返香港事件, Tommy話:
「黐線!根本就冇賭錢、冇俾人挾返香港,嗰個人陪我搭船之嘛,仲一路好好傾添!」
「咁你有冇借人 10萬賭本先?」
「梗係冇啦!係佢哋叫我做 VIP,開個有 10萬本金嘅智財咭之嘛!」
「咁咪即係借錢囉……」
「填咗張 form咋,張 form好似卡拉 OK入會表格咁,五顏六色,好靚㗎!」
「咁咪即係借錢囉……」
「唔係呀……不過張 24萬欠單,我真係有簽……」
「冇爭錢做咩簽欠單?」
「嗰朝有個電台直播要做,我無論如何唔可以失場,唔簽欠單,佢哋唔走吖嘛……」
經過以上對話,我認為, Tommy可能爛賭,不過致命傷,其實是太傻太天真。
33歲人, 10年間敗掉家裏 200多萬身家,仲爭緊前老闆林小明 10多萬舊債未清, Tommy口講話早就放棄了明星夢,卻放不下明星排場:出入化妝髮型助手保母車缺一不可,身上穿的是剛從日本自置的五位數字新裝,坐飛機一定要坐 business class(因此才會在候機室巧遇偶像 G-Dragon)……花的比賺的多,他說這是獨立藝人的生存特色:「如果成件事有大公司 back up,其實好合理。
就係因為我係獨立藝人,淨係可以間唔中先至彈啲嘢出嚟打游擊,啲人咪覺得我死極唔去囉……」
用這種頭腦這種邏輯竟然也能存活到今天,這就是為甚麼,阮民安的名字今時今日見極都有,唔理好醜,總之一日未斷氣,就得!

我當你兄弟
逐個欠債傳聞逐個解釋,我想我的嘴全程維持「 O」形,持久度是訪問以來最久一次。澳門單嘢,最後由寰宇老闆林小明出面,由 24萬講數講到半價,阮媽媽負責埋單。
11年傳聞借林雪個朵借貴利:「黐線!點會?你問阿雪就知唔係真!」
12年涉嫌炒賣 BIGBANG黃牛飛:「大家用腦分析吓,如果係真,警察點會放我走?」
今年又傳出做租霸, Tommy終於拿出證據:「間物業公司搞錯,佢哋最後都有出聲明還我清白!」
娛樂圈咁多人,點解次次揀正你嚟屈?「我都問過身邊朋友呢個問題,佢哋話,因為我成日當人兄弟,乜都唔同人計。不過我唔同佢計,佢同我計囉……」
最新被「兄弟」反目事件,是 09年與周秀娜師弟喇英合作開 studio,最近被對方追討 5萬裝修費:「呢單嘢仲好笑,其實我唔想講,但係次次我唔講,係唔係就要我食晒啲死貓呢?……我由頭講件事畀你聽……」
Tommy接着用二十分鐘細數與喇英恩怨,自己如何發掘捧起男子組合 Bro5、第一代 Bro5唔爭氣,記招前一日因為藏毒四人組合被拉三個; Tommy不認輸再找人組成新 Bro5,好不容易爭取到了日本表演機會,被喇英隻跳線碟斷送前途;深生不忿之際, Bro5竟然跳槽做咗周秀娜師弟,亦就是這一刻,才發現公司商業登記根本沒自己的名字:「錄音、排舞、拍 MV、請人、保母車,仲有去日本機票酒店,樣樣都係錢,我前後出過 100萬,我都冇同你計,你同我計?你冇嘢呀?」
情況雷同澳門事件, Tommy話冇借錢,人哋手上卻有 24萬欠單;開公司 100萬花費, Tommy話「嗰啲單點會 keep!」,不過那 5萬裝修費, Tommy就偏偏有簽下借據給喇英。別人叫他簽欠單,他肯簽,但是公司成立全程他卻沒參與,到拆夥一日至知商業登記沒有自己大名,哪有人如此這般做生意法?
「我都唔係做生意!我諗住兩兄弟拍住一齊搏之嘛,我當佢係兄弟,佢有冇當我係,我𠵱家咪知囉……」

 

E-kids似足現今的 Mr.,出道時跟住譚校長巡唱:「校長最錫我,話我似溫拿入面嘅佢自己,係我衰,夠膽喺佢面前飲醉。」《蘋果日報》圖片

09年帶住 Bro5去日本福岡參加音樂節,現在被成員喇英追討裝修費:「係我用 100萬捧 Bro5出嚟,你評吓理,我未同佢計,佢同我計?」

 

 

 

上月初 Tommy用 5千成本拍攝〈踩我不死〉 MV放上 YouTube,至今點擊將近 20萬:「你哋咁鍾意踩我,我就踩盡佢,咒埋自己死,邊個夠我玩?」

玩 G-Dragon MV上位, Tommy被 fans爆在南京機場候機室纏住 G-Dragon合照:「用吓腦諗啦,人哋有 8個保鑣跟住,我想纏就纏到咩?其實係佢主動行埋嚟!」吓!

唔鍾意

出道 10年,我問 Tommy到底靠甚麼維生?「做騷囉!」
現在銀行存款大概有多少?「咪咁囉……」
有錢拿回家孝敬父母嗎?「唔多囉……」
那麼 10年來用了父母多少錢?「幾個七位數字,大概 2、 3百萬。」
我想,阮爸爸阮媽應該對這個兒子很失望吧。「佢哋失望,唔係失望我仲留喺呢個圈,最失望係我曾經真係做錯過。」
阮民安一家人都是虔誠基督徒,爸爸做宗教圖書生意、媽媽教書、大哥傳教、二哥在大公司做經理,小康之家而已, Tommy卻有能耐花掉家裏 2、 3百萬身家:「我睇錢唔重要,我做呢行係因為一個堅持。我仲記得十年前會考 1分,阿媽嬲到爆,於是送我去新西蘭讀書。二月要出發,我一月參加咗 Stareast嘅 E-kids選拔賽,千幾人參加淨係 26人入選,一知道自己得咗,二話不說由新西蘭飛返香港。學費、留位、書簿費,阿媽畀咗 10幾萬咁就冇咗,嬲到呢……成個月開飯冇擺過我個位,當我冇到。但係當佢見到我為咗受訓兩個星期減肥減咗 32磅,就知我真係有決心。」
由反對到支持, Tommy話因為當年自己做 E-kids真的做出成績:「你哋覺得我符碌,我知自己唔係囉。 E-kids第一首歌就係我自己寫,作歌同 MV創作我參與最多,形象亦好多都係由我搞。我知自己唔係靚仔,我哋邊夠天佑同又南靚仔呢?但係我絕對唔係符碌囉!」

E-kids 4月重組,海報卻只得 Alan同 Tim份:「佢哋有搵我,重組 E-kids係我夢想,但係唔係𠵱家。」

Tommy假假哋都係 E-kids當年最受歡迎一個, 06年 E-kids解散被林小明簽約力捧,你覺得 Tommy沒有紅過, Tommy卻說自己當年紅到鬆毛鬆翼過:「可能我得意啩,最多𡃁妹鍾意。我都唔知自己有咩好,但係老細又肯簽我、我嘅要求又願意配合喎。我咪覺得自己好勁、一切理所當然囉,咁就開始囂,開始去到邊都驚死人唔知我係邊個啦!你明唔明,飲酒有幾衰啫( 06年 Tommy因為醉駕被罰款兼停牌)?個個都飲酒㗎啦,我夠膽死喺福祿壽( Stareast老闆陳百祥、譚詠麟、曾志偉)面前飲,老闆都未醉,我醉先呀!呢個係態度問題,所以我覺得 06年發生澳門嗰件事,係上天懲罰我。」
我有一個夢

死極唔去, Tommy話,因為他還有一個夢未圓,不是明星夢,是 E-kids夢:「明星夢 10年前入行真係有發過,但係一早醒咗,我應承過 E-kids,有朝一日我掂咗,一定要帶埋佢哋兩個出番嚟。」
Tommy深信自己要是 7年前沒衰過澳門一役,已經紅咗:「嗰陣時我拍個 MV用咗公司 10萬,係去泰國搵彭氏兄弟幫我拍;做歌搵當時拍住陳冠希最紅嘅陳奐仁;唱歌請老師陳潔靈合唱,我都唔知自己憑乜嘢,但係老細又畀我喎……我話你知,公司都話,唔係澳門單嘢,我好大機會跑出;屋企人親戚話個個 DJ都播我首歌,嗰年係我第一次有歌上晒咁多間電台榜;公司仲話,連啲平時唔鍾意我嘅 DJ,好似周國豐同卓韻芝,都播我首歌、讚我!澳門之後,我一個人返咗橫店拍劇,喊到崩潰,因為睇唔到未來,因為我知道自己一夜之間冇晒咁多年建立嘅嘢……」
別人說 Tommy像小強,不是沒有道理的。林小明次次開戲預埋 Tommy,他反而要解約;譚詠麟叫他有需要致電求救,他說不要求人; E-kids另外兩子叫埋 Tommy開騷,他也因為時機未到而拒絕, Tommy的腦袋還有層外殼真的硬倔如小強:「我眼見好多藝人冇咗經理人會死,我真係好憎呢種藝人,我係嗰種死都要死喺自己手上嘅人。林小明同阿倫,我唔係唔搵,不過唔係𠵱家,唔係去求佢哋扶我一把,係到我有一日掂咗就會搵。 E-kids一定要重組,不過我一直係諗住有一日我紅咗,要帶佢哋兩個返嚟。呢個 timing唔啱,我哋唔同 Shine,人哋係做完黃偉文個騷先至帶起個話題吖嘛……」

你班茂利
因為一首翻炒 G-DragonMV的〈踩我唔死〉, Tommy回歸樂壇,知名度更攀上歷史高峰,來年出碟、演唱會、 talk騷計劃多多:「我哋呢啲獨立藝人,係要喺能力範圍內搞啲嘢出嚟曝吓光。呢單嘢明幽自己一默,但係網上有班茂利喺度話我侵權又話要告我。咪懶醒啦,我拍出嚟玩之嘛,又唔係牟利,我做之前梗係搞清楚先啦!」
Tommy話今時娛圈不同往日,不是大公司大水喉至有得做,有橋大把渠道發圍。聽落幾有諗頭幾清醒,不過說起上週飛去日本傾秘密大 project,老毛病又發了:「我白癡到走去機場唱錢,唱緊 1兌 8.9時醒起上網 check,原來銀行做緊 8.2。我問唱錢嗰個咁即係點,佢嗱嗱聲幫我數埋錢叫我簽張紙,咁我咪簽囉……」

 

06年衰完一鑊又一鑊, 3月醉駕被捕後,再發生澳門豪賭事件:「出咗事我返咗橫店同霆鋒拍劇,我同霆鋒玩啤牌,大我 5百蚊都要諗幾個字,佢知我唔係嗰啲人。」《蘋果日報》圖片

06年從 Stareast轉投寰宇林小明旗下, 09年提前解約獨立發展, Tommy曾經與裕美及寰宇同門江若琳傳出緋聞:「有啲緋聞係真,但我唔講得。」《壹週刊》圖片

撰文:朱小博
攝影:范仲良

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()