娛樂喧

暗接戚其義內地劇 陳豪離無綫搵人仔

近年無綫小生紛紛返大陸搵人仔,繼林峯及鄭嘉穎後,陳豪亦決定於明年一月約滿後,離開無綫,轉戰內地市場。不過,醒到爆的陳豪,為了在老婆陳茵媺臨盆前狂賺一筆,對無綫一直採拖字訣。被問到去向時大耍太極,即使傳他會自組公司,他亦只說︰「適當嘅時候會公布。」模稜兩可。
滿肚密圈的陳豪,其實早謀後路,暗中與離巢無綫自組公司的金牌監製戚其義斟掂,接拍內地一套古裝長劇,貪阿戚的古裝劇在內地贏盡口碑,可為自己打開內地市場。
雖然選擇離巢,但多年來都是曾勵珍愛將的陳豪,據知已冧掂無綫改簽部頭約,一年拍一劇, keep住知名度。

 

戚其義製作的《金枝慾孽》及《火舞黃沙》贏盡口碑,雖然《天與地》在大陸禁播,但《天》劇愈禁愈熱,反令戚其義在大陸廣為人知。有不少大陸投資者紛紛慕名找他開劇,所以阿戚去年離開無綫後,便自組公司北上發展。


重用愛將戚其義與蔡少芬合作無間,加上 Ada在內地有知名度,阿戚的新劇女主角有意找她。 

靠阿戚上位《金枝慾孽》 

《火舞黃沙》至於 06年的《火舞黃沙》,雖然香港反應一般,但在內地卻爆紅,令內地觀眾初次認識陳豪。

劇價升 6倍

「阿戚(戚其義)用咗一年籌備新劇,頭炮梗係搵番自己人,佢第一個就搵阿 Mo(陳豪)。阿戚拍心口應承阿 Mo,嚟緊一齊拍大陸劇搵人仔,加上套劇農曆年後先開拍,遷就到佢照顧 Aimee(陳茵媺)同 BB,所以阿 Mo好快就應承。阿 Mo今次拍一集收 20萬,比喺無綫 3萬,劇酬高 6倍有多!」知情者說。
由於陳豪現時與無綫仍有約,所以他接拍戚其義新劇要低調進行。其實,陳豪明年一月便約滿無綫,無綫多次催促他續約,曾勵珍及樂易玲車輪轉游說他,甚至連集團總經理李寶安亦親自出馬同佢傾新約,但陳豪都是一味拖。為了賺多些奶粉錢陳豪去意已決,更與跟隨自己多年的經理人陳嘉莉,計劃自組公司。


珍姐力撐當年曾勵珍帶陳豪入 TVB,故他明年離開改簽部頭,仍有珍姐睇住。 

雖然明知唔續約,不過陳豪仍然幫手拍明年的新劇《陪著你走》片花,與無綫維持良好關係。 

密密出騷手上有十個廣告代言的陳豪,近日頻頻出來賺「奶粉錢」。周一( 2日)出席品牌活動時,更父愛大爆發,同小朋友開心合照。《蘋果日報》圖片 

陳豪平日騷價三十萬,夫妻檔出席活動搵錢更多,開價 50萬仍然有價有市。至於陳豪未滿約的廣告,無綫亦會履行經理人責任,直至合約完成。 

靠新劇攻大陸

「雖然阿 Mo喺香港賺好多錢,出 event有價有市,不過佢眼見阿佘、蔡少芬同鄭嘉穎賺人仔豬籠入水,劇價去到三、四十萬,點會唔心郁。阿 Mo一向拍時裝劇多,但內地唔係好 buy佢嘅中產形象。所以人氣一般,反而佢同阿戚拍嘅古裝劇《金枝慾孽》同《火舞黃沙》,就好受內地歡迎。加上阿戚呢套創業作係 40集古裝劇,又搵蔡少芬同邵美琪做女主角,加埋編劇周旭明,阿 Mo好有信心,靠呢套劇攻陷內地市場。」
眼見不少小生花旦如郭晉安及佘詩曼等,都是兩年才幫無綫拍一劇,其餘時間就北上搵人仔,陳豪亦有樣學樣。記者就他接拍阿戚新劇及與無綫改簽部頭合約,致電其經理人陳嘉莉,但到截稿前未獲她回應。
至於戚其義,則在電話中直認傾掂陳豪做男主角:「係呀,陳豪會拍我套四十集古裝劇。(佢離開無綫即刻同你開劇?)我唔知佢係咪離開,我套劇仲等緊批文,唔講得太多。(陳豪酬勞高過無綫?)呢啲係製片傾嘅!」陳豪離巢,已係千真萬確。


最佳拍檔拍攝《 4 In Love》時,陳豪向戚其義試戲,阿戚即時向他反映意見,兩人十分合拍。 

陳豪與經理人陳嘉莉合作達八年,他在巴黎結婚及多倫多擺酒,她都陪伴在側,陳豪開公司請她幫手,是意料中事。 

合夥開糖水舖

戚其義與陳豪拍劇合作無間,但兩人的合作並不止於此。他們早在 09年開始,已經合資在天后開設甜品店「甜姨姨」,店舖更由五百呎擴充到一千呎,生意愈做愈大。有了開糖水舖的成功經驗,陳豪至決定搞咖啡店,但近日為了照顧陳茵媺及 BB,才暫時擱置開店大計。
「陳豪一直都想做生意,咁當時阿戚旗下有個女編劇想開糖水舖,陳豪知佢煮甜品好叻,咪搵埋阿戚投資間糖水舖,當係學做生意。之前阿戚嘅劇都有喺嗰度取景,外界都唔知道陳豪係股東。」知情者說。


位於天后的甜品店,生意愈做愈好,擴充之餘也令陳豪決定再搞生意。 

在《天與地》,林保怡和陳芷菁亦有在甜姨姨食甜品傾心事。 

陳豪與戚其義由 09年開始合作搞甜品店,不過兩人都不是最大股東,大股東是落手落腳做甜品的前編劇葉嘉盈。

小生離巢發圍

無綫帶俾小生從來只有知名度,他們要賺錢往往要靠離巢後北上發展,多年來成功的例子多不勝數。

 


《一路向北》 

劉愷威 變四大小生
05年北上發展, 08年憑內地劇《鳳穿牡丹》被內地人認識, 11年的《千山暮雪》更令他奠定一線小生地位。近日他回 TVB拍王晶執導的電視劇《風雲天地》,與汪明荃及孫興合作,加上與楊冪的婚訊,都令他人氣爆燈。

 


《盛女的黃金時代》 

陳鍵鋒 年賺二千萬
11年拍完 TVB電視劇《洪武三十二》,便全力發展內地市場。現時他每年都拍三部內地電視劇,年賺二千多萬。

 

林保怡 頻頻登台
拍畢劇集《天與地》後,林保怡 11年離開 TVB,今年已拍了兩部內地劇及兩部電影,明年亦有兩部內地劇找他。另外,每個月他都會在內地登台賺人仔,收入比起在 TVB時,至少有十倍升幅。


撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()