阿 Sa同老豆 Sa爸雖然唔係一齊住,但二人感情好好,近年 Sa爸亦有參與娛樂圈嘅幕後工作,但就未見佢同個女有合作喎!《壹週刊》圖片 

FBI

Sa爸短期 CEO

有個明星女幾時都方便啲!好似蔡卓妍(阿 Sa)老豆蔡就勝( Sa爸)就係一個好例子。

 

FBI收到風,原來 Sa爸喺 6月份加入咗林建名旗下嘅大名娛樂,仲做埋 CEO添! FBI就梗係去恭喜吓阿 Sa啦,點知阿 Sa話佢老豆已經冇做,「係呀?佢之前係做咗一陣 CEO,不過好快冇做喇!佢話想脫離呢行喎,話好辛苦!(叫佢入英皇做照住你?)千祈唔好!咪搞!」
你睇, Sa爸可以一入公司就做 CEO,唔鍾意做又即刻唔做,有個明星女咪得咗囉!


Sa爸嘅咭片係用簡寫,寫明佢係行政總裁( CEO),最離奇係英文名側邊括住( Sa Ba),唔係驚人唔知佢係阿 Sa老豆呀? 

撈咗十幾年,阿 Sa已經係娛圈小富婆,講真 Sa爸真係可以繑埋雙手等女養,仲做乜鬼 CEO吖? 

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()