啱啱喺新加坡珠寶公司 annual dinner表演完返港, Hunny話唔知新片《 Hunny撞綠魔》咁大反響喎。 

搜尋氣

睡衣招兵 女魔師 Hunny:「平時畀開屎高登仔食」

我半年前開始拍片擺上網,不嬲都係為自娛唔係為收兵。呢條片係 Citibank畀錢 U Movie拍,我收 model價,真係唔知拍出嚟反應咁好,露少少就 41萬喇?可能係平時畀開屎佢哋(高登仔)食,突然間有碗飯啦,高登仔就係咁易滿足!

 

其實玩魔術同收兵,都好似落降頭一樣,魔術師玩幻象畀你信係真,娘娘就係日日做啲嘢去洗班兵腦:「我最好、我最索!」玩魔術,睇落就會覺得係個魔術師勁,充滿想像力同才華,但係娘娘睇得多,啲仔會識分。呢個女仔係得個樣、淨係可以睇,定係可以交朋友囉。我諗我係後者,所以我第一條片《熱辣辣》用最低成本買盒魚蛋加個杯麵,仲要連妝都冇化反而點擊最多。
我同司徒夾帶都認為我嘅市場定位係女醜,唔係女神,所以我從來唔志在個女神榜,用把奇怪聲去唱〈熱辣辣〉,結果俾人話「好想檢舉你把聲」就正中我下懷喇!我係一個鍾意氹人開心嘅人,唔使收多啲兵嚟氹自己開心,所以我先至會學魔術咋嘛!女神留番畀第二個做啦!我揀做吳君如、蝦頭得唔得?


Hunny話 10年前已經識司徒夾帶,喺夾帶影片中,自己一直擔當女醜角色:「我鍾意帶畀人歡樂,唔使收兵等人氹我囉!」 

一週點擊已經 41萬,《 Hunny撞綠魔》原來係 Citibank出錢拍嘅借錢交稅廣告:「露少少就話 41萬喇?其實我做女醜可以再冇低線啲!」截至週一更過 43萬!勁! 

4年前得台灣魔術紅人劉謙賞識,力邀在台灣、內地巡迴表演,還登上內地魔術節目《奇跡之門》, Miss Hunny喺內地都算有人識。

撰文:娛樂組 
攝影:賴穎雋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()