彭家麗的心願是在紅館開騷,當年認為自己不適合娛樂圈而退出,十多年後再次被認同,她說很希望夢想成真。 

搜尋氣

走音主席合唱爆 hit 淡定彭家麗:有咩對手未見過!

彭家麗沉寂樂壇 15年,多得近日她與走音主席合唱〈從不喜歡孤單一個〉的片段在網上瘋傳,當然爆笑點是那位朱主席勁走音的歌喉,亦令彭家麗的名字再度 recall,網友激讚她處變不驚、唱歌有專業水準,好過好多歌手等等。
其實 44歲彭家麗並未言休,十多年來不斷教唱歌和登台演出,正如她所說真係「有咩對手未見過吖?」比起摸手摸腳跟蹤騷擾,走音只係雞毛蒜皮。

 

好多謝咁多人讚!其實教唱歌十幾年,又喺香港、內地登台咁多次,場場都會合唱,有咩對手未見過吖?通常唱之前都唔會考慮佢哋唱成點,不過今次阿主席比較多甩漏,所以打醒十二分精神,有啲位佢冇唱到我 pick up番囉。
呢十幾年教唱歌都遇過驚險事,以前開唱歌學校,有個男 fans成日寫信畀我,後來嚟學校送花,我唔知係同一個人,佢突然捉住我隻手,我即刻衝入班房,同個秘書拉住道門,佢喺出邊鬥力,好驚好驚!報咗警但因為佢冇傷害我,只係出咗禁制令囉!之後我改咗私人方式教,熟人介紹先教囉。
我一路都好鍾意唱歌,𠵱家比以前活躍時更鍾意添,因為教咗咁多年會口痕嘛,而且人生經驗豐富咗,演繹會好啲;以前覺得努力同成果唔成正比,心灰意冷而唔再唱歌,諗番轉頭,以前好似冇 enjoy過個做歌手嘅過程,好想再經歷吓。
呢件事之後真係多咗回響,最近已有朋友 send歌畀我喇,有機會我都想繼續唱,其實之前亦傾緊間唱片公司,希望出番碟。
有人話樂壇已死,我覺得𠵱家樂壇有啲歌手幾好吖,好似欣宜、 G.E.M.同林欣彤都唱得唔錯!容祖兒啲歌,我登台時都會唱;欣宜咬字好好,我教唱歌都好著重呢方面,有啲歌手唱得好但咬字唔正。呢班後生女有排唱有排玩,我都希望啲唱片公司老闆簽啲有實力嘅人,撐住個樂壇。


8月初彭家麗與「紅日娛樂」主席朱壽仁,在灣仔修頓球場合場〈從不喜歡孤單一個〉,朱主席走音甩 beat嚇壞人,卻沒有嚇窒彭家麗,超水準表現獲網友大讚。 

94年蘇永康和彭家麗合唱〈從不喜歡孤單一個〉橫掃多個獎項。雖然彭十幾年冇出碟,但她除了往內地登台,亦在東南亞走埠。 

去年簽約王維基的香港電視,以拍劇為主,彭家麗說:「我想試吓拍打戲,我學過大聖劈掛㗎!」真係估佢唔到。

採訪、撰文:何志衡
攝影:賴穎雋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()