龍小菌公開減肥血淚史

「脫罩歌手」龍小菌自搣去125磅肥膏,由「龍躉」蛻變成「美人魚」後人氣急升,歌、影、廣告、學界四線發展瓣瓣掂,日前《好報》直擊其「軍訓式」修身過程後,近日再升呢成為「瘦身達人」,籌備寫書分享減肥血淚史,並目標操出六舊「朱古力」腹肌!



龍小菌跟住教練指示狂跑,其36C逼爆上圍亦呼之欲出,不過經一輪狂操,她已累得幾乎站不起身。

中六時體重達到頂峯的龍小菌為健康着想,花了3年時間進行地獄式減肥,成功由250磅「脫脂」至125磅,日前《好報》拍得她跟健身教練到運動場練跑、跳繩、打拳等,操到近乎虛脫的她,僅買香蕉補充體力,她更公開其度身訂造「減肥餐單」,以證健康減肥要雙管齊下,運動及節食缺一不可。昨日小菌接受電話訪問時表示:「近期好多人問我點減肥,鑑於每個人體質唔同,我會介紹自己嘅健身教練畀佢哋識,唔敢亂咁教。」不過,小菌亦樂意分享其減肥心得:「都有出版社同我傾緊出減肥書,寫書對我嚟講冇難度,但詳情未知。」

壯臂最難減

小菌覺得減肥是長久戰,除要勤力做運動、忍口抗美食外,還要有無限堅毅力:「減肥最困難係減到咁上下就會停,我試過有2、3個月,點減都冇瘦到,我呼籲遇上呢個情況時,千祈唔好氣餒,好多人因為咁就食番嘢,結果變得更肥。」問小菌現時的減肥進度?她謂仍在努力中,覺得一雙手臂最難減,可能跟天生骨架大有關,但她有信心壯臂會消失,皆因:「我教練話一定減到,我好信佢。」


放大圖片

龍小菌體重曾達250磅。

拒絕行性感

不少女星成功減肥後,都會急騷「哥利」或擔任纖體代言人再賺一筆,問小菌可會行性感路線?她哈哈笑說:「絕對唔會,因為我另一個身份係老師,我依家最想練出六舊腹肌,不過我會將呢排『朱力古』私有化,只留自己欣賞。」


龍小菌為了減肥,只吃香蕉及瓜菜充饑,相當忍得口。

放大圖片

文:音樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()