平板上的盛女 周麗淇

關於周麗淇,我聽過的形容詞是:有性格、有堅持、有霸氣,更新版本有「iPad」。

「iPad Niki」跟「A4 Sammi」及形聲字一樣,一睇就明;至於前三有,隨着入行十年的洗禮,訪問時唔多覺。反而周麗淇經常強調:「我個樣唔似會……」

事例一:說iPad

「我個樣唔似會鍾意科技產品,細個仲打機添。個個以為我斯文,o依家呢個名係得啖笑,我第一次睇都唔明。」

事例二:考電單車牌

「我個樣唔似會想考電單車牌,我唔鍾意畀人標籤,冇嘢係絕對嘅。」

三十三歲,周麗淇說她是「盛女」,不是「剩女」,等待緣份中。在天幕下的戀人未現身之際,盛女有平板電腦,一樣可以跳舞。

 

計算學以外

有指上海人精於計算,走每一步也經過細密部署,又帶點小聰明。原籍上海的周麗淇,坦言自己對感情向來謹慎,但不諱言最難以計算的,就是感情這一科。

讀書、做嘢好多時都係掌握喺自己手入面,但係感情嘅嘢,就點計都估唔到。由細到大,我都覺得同我喺埋一齊嗰個人,就係我屋企人,嗰個人同我嘅關係係一世嘅。我拍拖,會諗有冇將來,以後點同呢個人共度餘生,又想生小朋友,所以我 會諗結婚,會憧憬一個好美滿嘅家庭。

但係拍拖始終係兩個人嘅事,係雙方嘅,所以我一定會好小心揀。媽咪同家姐都有問:「你究竟想要咩呀?」坦白講,連我自己都唔知。

周麗淇與鄭嘉穎拍拖五年,舊情不再,但她稱不介意與前度合作,但「真係冇人搵過」。

現時周麗淇自稱單身,加上今年八月便屆三十四歲,堪稱圈中「地標盛女」。難得地她入行十年來的感情史,一隻手數得晒,說得出名字的更只有鄭嘉穎與沙廠太Eric,也屬計算以外的事。

根據我以前嘅經歷,我識嘅對象都唔係玩玩吓,或者係試吓,骨子裏我係一個保守嘅人,我係長情o架!哈哈!而且我有我嘅要求,感情呢啲嘢唔到我控制,亦都好傷身,所以我一定唔會玩弄感情,hurt到人又hurt到自己。

少女不再,周麗淇在《好心作怪》中,罕見地陰沉。

我有行為潔癖

我相信,同一番對白,不論對朋友或是對記者,周麗淇也loop了不下一百次,問她恨嫁與否,盛女的答案是100%的否定。

我有行為潔癖,咩都要完美。係,有好多人催我,同我講:「你求其啦!」咁係咪即係代表我要將就?勉強同一個我唔覺得係完美嘅人一齊?

其實我冇睇得咁慘嘅,都有啲人約會吓嘅,但係都係要小心啲,睇清楚啲好啲。我成日都有問啲新婚嘅朋友,點解可以咁肯定同自己結婚嗰個就係啱嘅人?佢哋都答我:「到時你就自然會知。」

去年周麗淇加盟任賢齊(右)的「大岳娛樂」,製作中的國語碟有五月天操刀。

我諗,我就係等緊可以畀呢種感覺我嘅人。

「The One」未現身,周麗淇就寄情工作,訪問中她不止一次強調自己的表裏不一,在她口中是個樣「斯斯文文」,除科技外,還愛賽車,但也是以實際先行。

好多apps我都會download落嚟試,最近因為成日要睇國語劇本,就成日用一個簡體app,個app譯晒啲對白做拼音,咁我可以用拼音睇一次劇本,發音正確啲。

有傳周麗淇拍國產劇,身價已達十五萬人民幣一集。

 

 

 

周麗淇於去年中與女性友人組單身歐遊團,遊歷期間悟人生。

再單身遊記

藝人新聞,不外乎是非緋聞,周麗淇兩者也未到數,所以連咬字懶音也成談論點,據報她現處橫店拍攝的《大漢賢后衛子夫》,單集價十五萬人仔,當然要加倍專業;廣東話呢?訪問時她字正腔圓,似在主持《笑談廣東話》;而正在播映的劇集《好心作怪》中,她的咬字也躍進了不少。

話我有懶音已經係善意啦!我已經進步咗好多,可能因為屋企講開上海話,媽咪、爸爸、婆婆嘅廣東話唔標準,冇乜人糾正我。到讀書嗰陣又冇人執正,要到做嘢嘅時候先知係懶音。

o依家我日日都有訓練自己,睇書都喺心入面讀一次,睇多啲人哋講嘢嘅口形就OK。

未找到「嗰個人」,周麗淇靠自己也樂得清靜,細數單身好處若干個,她還真的即場數手指,不算絕技,但具一定可觀性。

單身有好多好處,首先唔使陪伴侶先,我可以上course學嘢,我鍾意設計,就去讀一個design嘅課程。去歐洲,同幾個女仔一齊去意大利、法國、西班牙,遊歷幾個月,冇助手,行程自己plan,去唔同嘅博物館,真係可以增廣見聞。

如果拍緊拖,以我嘅性格,一定去埋晒啲浪漫sweet嘅地方,去咩歐洲、博物館吖?實係黐住伴侶,去馬爾代夫!o依家冇乜束縛,可以做自己想做嘅嘢。

一瞬真情流露

周麗淇趁歐遊時,反覆思考她的人生真正所需,自認急性子的她,亦放慢腳步,學懂慢活。

我會諗,咁多年我都只係顧住工作,忽略咗屋企人同對自己好嘅人。好似我講嘢好快,人哋聽到咪覺得我lur囉,所以我o依家連講嘢都慢咗,咁更加可以留意到身邊嘅人同事。

 

談及家人,周麗淇即鬼馬地說:「佢喺度喎。」那個「佢」,是訪問時在另一貴賓室的周汶錡。

細個我哋唔係咁多交流,可能因為年齡差距啦,但係家姐係有佢嘅風範,好顧家。

見到家姐嫁,真係幾感動,但係結婚衝動就一啲都冇,哈哈!真o架,嗰一刻我冇諗過自己,只係要所有嘢都係perfect。我記得嗰日個天有啲陰,家姐驚落雨,因為婚禮喺戶外舉行,我同佢講:「唔會!一定會好天!」

我嘅責任係令佢好安心、放鬆咁結婚,所以大小事都要上晒心,到新人上台一刻,我哋成家人都喊,真係感動。

我哋兩姊妹今世有緣做姊妹,我希望下世都有咁嘅緣份!

左右兩圖,場面設定是周麗淇也在感動中。左圖為○五年她獲頒「飛躍進步女藝人」獎,右為去年周汶錡(右)於法國出嫁,細妹(左)兼伴娘喜極而泣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()