金剛色迷迷 恨嗒Mandy口水尾

名模Mandy Lieu與金剛之前傳緋聞,前晚錄影節目時二人不時打情罵俏,更不怕互傳口水,用同一隻匙羹玩遊戲,曾志偉寸金剛謂:「你估佢真係你女友咩!」其後金剛又問自稱初一不沖涼的Mandy會否換底褲,志偉即鬧金剛衰格!



Mandy Lieu自誇玩得,每次上《獎門人》都玩得很投入。

Mandy Lieu、朱慧敏、黎諾懿及康華等前晚為《超級無敵獎門人終極篇》錄影,之前與金剛到日本拍《獎門人》特輯而傳緋聞的Mandy以透視裝示人,更谷胸上陣。

Mandy與主持金剛全晚成被玩對象,但二人照樣打情罵俏,Mandy出場時與金剛擁抱,獎門人曾志偉即寸金剛謂:「你估佢真係你女友咩!」


金剛與Mandy在吃刨冰環節有親密接觸。

康華前晚也不忘騷美腿。

魯芬玩遊戲時情緒高漲。

笑言事後要洗牙

Mandy前晚谷出三吋事業線,志偉笑問她的衫是否縮水,之後於吃刨冰的環節,Mandy撒嬌叫金剛幫她吃,金剛當然答應,二人更用同一隻匙羹,互傳口水,Mandy事後笑言要洗牙。

到講真心話環節,主持要嘉賓們講飲醉酒做過的錯事,Mandy說自己有潔癖,試過飲醉酒返家後即時將衣服消毒,志偉乘機又寸金剛,指他邋遢,一定「冇行」。及後大家又講做過的迷信事,Mandy指自己初一不會洗頭、沖涼及掃地,金剛口快快問她:「咁你換唔換底褲?」志偉即鬧金剛衰格,不過Mandy卻放晒電謂:「要睇同邊個去街。」

趁後生着性感衫

錄影後Mandy受訪,她說已做足防走光措施,記者指她打扮搶鏡,她笑說:「好性感咩?趁後生想着乜就着乜,唔通等50歲先着咩!仲以為自己好保守,睇就冇所謂,唔好掂就得,都係肉啫。我好玩得o架,每次上獎門人都好開心。」

文:影視組

Mandy谷胸攬金剛 162,198 
#video_player{ width:100%; height:100%; } 
$(function(){ // Launch the Flowplayer Player.open(); }); 

【C女郎】

■Mandy前晚於電視廣播城谷胸錄節目,令人眼前一亮。攝影:陳順禎

名模Mandy Lieu、朱慧敏、魯芬、康華及郭少芸等前晚於無綫將軍澳電視廣播城錄影《超級無敵獎門人.終極篇》,大晒3吋事業線的Mandy搶盡「峯」頭,她直言不怕走光,還豪邁地說:「好性感咩?肉嚟咋嘛,唔好掂,望冇問題!趁後生想着乜就着乜,唔通等50歲先着咩?我做足安全措施,唔會跌嘢出嚟!」

Mandy與金剛這對緋聞男女,成為全晚被玩目標,金剛介紹Mandy出場後,二人禮貌互攬,曾志偉即暗寸金剛︰「你估真係你女朋友咩?」金剛全程對「女友」Mandy照顧有加,Mandy吃刨冰經常嗌凍,他即送上愛的抱抱,接着又自動請纓幫手食刨冰,二人又玩互餵狀甚溫馨,林曉峰不禁說︰「你咁樣死得抵,食埋隻碗佢!」



■金剛與Mandy禮貌抱抱,恨死隔籬! 

■朱慧敏食中辣壽司,黎諾懿安慰都冇用。 魯芬扮醉冇人理

在「超級無敵反反反」環節上,一眾嘉賓被迫說真心話,問到他們試過在酒醉後做得最錯的事時,魯芬先自嘲:「桃色冇我份,恨唔到,扮醉都冇人理我!最多係鬧人,試過飲醉要八個人抬我去醫院囉!」Mandy自稱有潔癖,試過醉酒回家,即把身上的衣服放入洗衣機再加漂白水狂洗,志偉即寸金剛︰「咁你唔使諗啦!你咁邋遢!」金剛反駁有潔癖,其座駕玻璃一定要「閃令令」,Mandy為撐「男友」竟自爆︰「我坐過佢車,真㗎!」

採訪:王崇穎



■Mandy俯身騷胸,黎諾懿(左)及吳家樂都目不斜視。 

■魯芬忽然拋腩,夠晒忘我!

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()