學生孖妹金剛托住 C奶扮 cute,坐在前排的錢嘉樂嗌晒救命,嫌重口味。 

現場實況

錢嘉樂讚似阿嬌 易服金剛:我好索㗎!

週日(六月十六日)父親節,對初為人父的錢嘉樂特別有意思,可惜當日冇得陪老婆湯盈盈同寶貝女錢凱晴,無他,搵奶粉錢要緊。至於替代妻女陪錢嘉樂過父親節的金剛,全日以僭建 C奶轉足七個 look上陣,對於獎門大師兄錢嘉樂力讚似阿嬌(鍾欣桐)好受落,還自誇說:我真係幾索㗎!

做女人好辛苦

《獎門人》獎老錢嘉樂同阿 Lo林曉峰再加半鹹淡金剛,被老細睇起,欽點三人為 Samsung Galaxy S4拍攝新一輯宣傳片。
全男班,嫌太 dry,由金剛出馬,易服扮女人,全日換足七個 look,外傭孖妹女 boss款款不同,金剛坦言扮女手到拿來,反而是全日頂住對假 C奶好難受。
「我終於明啲女人成日話要揀個啱身嘅 bra係點解,我成日戴住,好箍,點郁都唔舒服,仲有嗰對高踭鞋,都唔明啲女仔可以成日著住,仲有對絲襪,一著就俾我整爛咗!」金剛說。


你邊有我咁省鏡!(設計對白) 

外傭 

扮外傭抱住的 BB,將會由錢嘉樂扮演。

鄰居 

濃妝扮鄰居,配書蟲 look錢嘉樂,騎呢! 

阿嬌冠希同場

造型之中,金剛認為孖妹同女 boss最有得發揮,連全日孖住開工的錢嘉樂,都忍唔住口讚:「個衰仔(金剛)掂㗎,扮咩似咩!」
午飯之後,轉景到中環 office繼續拍,化好妝,望住變身成女 boss的金剛,錢嘉樂說:「吖!望落你又幾似阿嬌喎,由天台望落嚟嗰陣!」
轉數快的金剛立即反擊:「係呀!我好索㗎!大師兄(錢嘉樂)喺山頂望落嚟,你都好似 Edison(陳冠希)。」


Boss著套裝,戴假哨牙,金剛睇落激似廖偉雄扮的乜太。 

老西 look的錢嘉樂,戴埋假髮同阿 Bob林盛斌可以做孖生兄弟。 

為了扮女人,金剛每次轉妝都要花時間上妝戴假髮。 

邊著絲襪邊問錢嘉樂自己係咪好 sexy的金剛,因為粗手粗腳,絲襪即爆開報銷。 

成日諗住個女


金剛、錢嘉樂同林曉峰,大可組隊「金錢 Lo」同王祖藍、李思捷和阮兆祥的福祿壽爭一長短。 

初為人父的錢嘉樂,近月刻意停工陪老婆坐月兼湊 BB,雖然父親節在工作中度過,但提起囡囡凱晴,冧爆樣表露無遺。
「預咗今日要開工,所以噚日帶埋囡囡一家食飯,今年做咗人爸爸,父親節零舍有感覺,以前啲人成日話養兒一百歲,長憂九十九,我而家真係有好深刻嘅體會,好似呢幾日佢咳,我個腦就不停咁諗住佢咳喎,有無好啲呢,成日會不自覺咁諗到失晒魂!」錢嘉樂說。


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()