自從陳豪筍盤沽出,有調查指黃宗澤僅次馬國明,成為無綫第二大筍盤,但佢對舊愛,依然講盡好話。 

同你吟一吟

黃宗澤俾面胡杏兒

分手情侶可以好來好去例子唔多,睇滕麗名同魏駿傑互爆陰毒,就知!同樣已成過去式嘅黃宗澤胡杏兒,兩個就算冇偈傾,提起對方起碼會客客氣氣。

上個禮拜二(六月十一日),無綫新劇《好心作怪》响將軍澳搞宣傳活動,三哥苗僑偉、萬綺雯、周麗淇都冇現身,靠黃宗澤一個頂晒,佢忍唔住講:「如果三哥下次仲唔出嚟,就罰佢著三角泳褲。」
講三哥是但噏,當記者講到今屆有參選港姐似胡杏兒,黃宗澤一樣唔收口:「咁咪靚囉,一定大熱,我貼呢個,得啦,大家(指記者)有嘢寫啦!」
舊愛都照撐,至於單身大半年嘅胡杏兒,把口話唔急拍拖,但上星期五(十四日)幫公司宣傳暑期節目,一聽到陳豪陳茵媺雙喜臨門,羨慕到出口:「預祝佢哋生番個肥肥白白嘅 BB啦!(幾時到你?)呢啲可遇不可求,不過我去邊度結婚都冇所謂,最緊要開心!」咁又係,最緊要另一半唔會沙沙滾啫!


繼上次幫公司宣傳世界盃,被迫同黃宗澤排排企,今次胡杏兒又被整蠱,同舊愛新緋聞女友林穎彤(箭嘴)同場,搞到胡杏兒做完活動即走,怕記者捉住問長問短。 

未有拖拍,胡杏兒見到陳豪陳茵媺雙喜臨門,表現羨慕。 


餵女 fans食嘢,黃宗澤盡量避免近距離接觸,男 fans例外,會幫佢抹埋嘴。 

男女有別

呢日翟威廉同呂慧儀幫公司宣傳暑假節目,前者响後台大大聲企响記者身邊講手提電話,可惜冇人八卦佢講乜,但騷長腿兼騷埋貓爪痕嘅呂慧儀,就有唔少人問候傷勢。




撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()