趙式芝代表兩個弟弟送上相架,讓父親放全家福,又話想父親有穩定的女友,「照顧得佢好啲,最好四、五個,佢哋平衡到自己心態咪得。」 

名人親子情

Cool……爸爸

中國男人,尤其上了年紀,開腔講父愛總係尷尬又靦覥,「生仔聖手」、生殖醫學專家何永超,和永遠單身風流的趙世曾,同你講他們的「專業」都能滔滔不絕暢所欲言,但講到仔女經,兩個大男人都頓時羞澀又含蓄,比起後生一代的爸爸跟子女打成一片,雖是少了親切,但多份尊重。

趙世曾 天天父親節


小時候三姊弟與父親影相時總欠缺笑容,式浩說:「爸爸唔會鬧,但會講啲說話等你下次唔好。」 

趙世曾和三個仔女式芝、式浩和式正,每個禮拜都有家庭日聚會,父親節就更加重視,問趙式芝有無打探過父親想如何慶祝?誰知她竟說:「佢從來無要求過。」趙世曾則說:「佢哋返公司做嘢,基本上日日見面,天天都是父親節。」
童年時過父親節,式芝負責畫卡,式浩鬼馬說:「我負責簽名。」問三姊弟會否下廚氹爸爸?式浩說十多歲時已做過炸雲吞,「但佢唔知係我做。」式芝接口說:「以前始終有父親威嚴,細個父親又忙於工作,所以無心連心溝通,依家大個,佢鍾意同仔女做 friend,唔會好說教式。」

靠自己

趙生喜歡把人生經驗傳給子女,「我盡量多灌輸經驗俾佢哋,我一無精神你想聽都無得聽。」式芝聞言緊張地說:「我有信心佢可活到一百歲。」還笑說父親數口仍很精,「 Daddy好講信用及對價錢好敏感,判頭都唔夠佢計。」式浩加多句話:「 Daddy好有創意,做生意一分一毫都要均真,要有自己原則,之後請食飯一件事。」
趙世曾對子女甚少責罵,可能與上一代教導有關,「以前父母(趙從衍和倪亞震)講一無得二,當時感受上特別啲,現在回想對我有好處,聽佢教訓聽得多,一個人唔會容易發脾氣,養成一個包容的心情。」即使父親無留遺產給他,趙世曾也沒怪他,「爸爸後來無乜知覺時,佢話對我唔住,當時我哋未睇遺囑我哋唔知,後來想改變也改變不到(嬲唔嬲?)無,我覺得好,使我有獨立創業精神,佢覺得我有能力,或者佢覺得其他仔女,需要佢照顧多啲。」


他們又送了條雞泡魚擺設給父親,「提 daddy唔好俾我哋激到好似雞泡魚咁怒氣。」 

餸菜嚟齊後,趙世曾為子女們叫白飯,照顧周到;剛二十歲的式正(左)說:「父親很忙, even相處時間少,我亦很珍惜,我會學好廣東話,讓我有 closer bond with my family。」 

甄子丹 網絡傳情

一年只有兩、三個月在香港的甄子丹,主要靠視像維繫親情,「 Webcam、 Whatsapp乜都用。」他慶幸過去的父親節都可以一家人過,唯有今年他跟太太汪詩詩要出席上海國際電影展,傍晚時已開始焦急,要搭夜機趕交人,「大陸機成日 delay,好彩趕到九點半返到屋企,阿仔未瞓,但阿女就大喊。」在電話旁的甄太忍不住大聲說:「因為掛住我。」
經常要在外地拍戲,甄子丹坦言有好多「男人嘢」都做唔到,「屋企少咗個男人,好彩有外父喺屋企,燒 fuse、換燈膽都有佢幫手,外母就負責照顧佢哋飲食。」父親節翌日,甄子丹一早又離家拍戲,兒子見不到父親,喊到拆天,「太太拍咗條片俾我,真係睇到心都痛。」


甄子丹笑着投訴,難得他在家時,子女卻顧住睇電視唔理佢。 

一家人於細仔百日宴時合照。 

汪詩詩讚九歲的大女 Jasmine藝術天分高,「佢好叻,無人幫手,兩、三個鐘畫起一張油畫。」


以為五歲的 James當爸爸是 Superman,「佢當我係 Ip Man(葉問)咋!」 

何永超 親手接孫

李嘉欣、吳君如、陳慧琳都搵佢「求子」的何永超醫生,忙到父親節都要工作,碰巧當天是他生日,但也沒時間停下來。每日早出晚歸,有時凌晨一點還在看症,看在大女何曦眼裡,既自豪又心痛,「我叫 daddy唔好咁辛苦,他好認真地話﹕咁多人的希望都放在我膊頭,唔係話退休就走咁容易。」
人在江湖身不由己,話口未完,原本約好一家人七點食晚飯慶祝,何醫生又因為看症,遲到個半小時。「他熱愛呢份工,每次可以帶來新生命、新希望;兩個月前, daddy更幫細妹接生。」
當公關的何曦,抱住如粉團的姨甥女,坦言自己準備造人,亦計劃由爸爸接生,唔尷尬咩?已有經驗的細妹力讚爸爸好手勢,「我親眼見過,被 daddy開過三次刀的大肚婆,係見不到傷口,呢種專業同質素是有錢都買不到。」在旁的家姐,冷不防爆了爸爸搞笑一面,「 Daddy見到個孫女後,即時由醫生變番公公,話要同孫女影合照。」
其他父女之間的話題,都是閒話家常,何曦的爺爺、爸爸都是醫生,自小的談話內容已圍繞醫學,日日上教育電視,「當他知我有穩定男友,好自然叫我要保護自己,又成日叫我提身邊女朋友要做身體檢查,打子宮頸癌針。」


何曦(左二)在藍帶烹飪藝術學院學過一年甜品課程,她特別焗了個父親最愛的香蕉蛋糕,何醫生老實不客氣說出生日願望,想大女佗 B,「希望下年更高興啦。」 

五歲的何曦(前左)比三歲的細妹調皮,「 Daddy最怕我整到細妹嘔,有次鬧到我飛起。」 


何醫生以手拍熄蠟燭,「好似好香,是 butter cake(牛油蛋糕)?」然後偷吃一口。 

窩心女兒

終於等到壽星公何醫生跟太太出現,他拍了幾張大合照後說:「好嘞,影完相就得,唔使做訪問啦。」在旁的大女細細聲解畫,「你知男人講父愛好含蓄,自小就係媽咪主內, daddy先可全身投入事業,不過我主動黐 daddy,阿妹就黐媽咪。」被女兒拉住的何醫生,在鏡頭前帶點拘謹,「呢個女係幾窩心,思想都好似我,有時連買嘢都會一樣。」
不多言的何醫生,講父女情,問一句答一句,但提到是否想女承父業當醫生?他又變得滔滔不絕,「女人生兒育女已經好大責任,做醫生不只醫人咁簡單,又有機會面對官非,第二個女自己肯承擔起呢個壓力,至於呢個女,都係做自己想做的事,她 enjoy就得。」


她十多歲便自製糕點送親友,而父親亦經常想偷食她的蛋糕,「佢成日話切餅底『試食』無人會發現。」 

一磅香蕉蛋糕要焗一小時,想蛋糕更色香味俱全,可鋪糖霜才入盒。 

邱子傑 一門兩傑

溥儀眼鏡老闆邱子傑跟太太李茂琪,父親節當日剛從歐洲回港,踏入大屋就聞到陣陣蛋糕香,「我個女好有心,知我鍾意結他,整咗個結他蛋糕送俾我。」十歲的細女 Jessie原來是小廚神,近兩年上網自學做甜品,再跟傭人去超市買材料, cupcake、曲奇, muffin都整過,今次自製了結他蛋糕,未食已肯定甜到漏。「我對仔女都幾有創作天分, Julian用我個名設計一個平面 logo,諗落都幾老積。」看到子女的禮物,他更感慨時間流逝,「我同太太是大細路,反而仔女好成熟,關係似朋友。」



周國豐 愛心呔

Ball場活寶貝周啟邦夫婦的大律師獨子周國豐,大仔周禮淳今年三歲多,細仔禮熙一歲幾,兩個囝囝今年第一次做「呔」給父親周國豐作為父親節禮物,周國豐雖然明知是老師幫手做,但一樣開心,「見住兒子識行、識走、識講嘢,日日進步好滿足。」



李樂詩 游水過節

已為兩子之母的李樂詩,除代兩個囝囝揀了一份禮物送給老公 Ted Lee外,已讀 K1的三歲大仔 Maxtor,在學校的勞作堂畫了一幅畫送給爸爸, Joyce說:「父親節前一晚囝囝已送咗俾爹哋,老公好開心,父親節當日一早大仔同爹哋去游水,佢兩個好鍾意游水,細仔 Aleksander只得十個月,未識送禮物,只係錫爹哋一啖。」都夠晒甜啦。




撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()