徐淑敏上圍縮水E變B

藝人徐淑敏(Suki)前晚出席自家品牌的講座,身穿白色緊身裙的Suki上圍明顯縮水,她坦言由大肚時的E cup跌至現在的B cup,「咪神」不復當年勇。



徐淑敏

對於有傳好姊妹沈卓盈即將下嫁有米男友,Suki表示冇聽過,但傳聞屬真的話,沈卓盈定會找她做姊妹。她又大讚沈卓盈男友好好仔:「希望佢結婚之後都係咁好!(說畀老公聽?)唔係,咁拍拖同結婚點都有分別嘅!」提到老公黃浩早前官非纏身,Suki表示一切都未有進展,但都沒有被官非影響生活。

徐淑敏上圍縮水 152,876 


■徐淑敏未獲沈卓盈親口承認婚訊。

徐淑敏(Suki)前晚到荔枝角出席代理的瘦身產品活動,越來越瘦的Suki自爆連上圍都勁縮水,由大肚時的E cup跌到B cup。

Suki又大談瘦身心得說:「我會揀瞓前六小時唔食嘢,飯同肉都會分開食。結婚時我有咗,但又唔可以減肥,自己又怕肥,所以走咗去搵按摩師通淋巴,又用超熱鹽水浸腳,雖然好古怪,但好work。」

提到老公黃浩官司的進展時,她就表示沒有特別進展。

有傳好姊妹沈卓盈結婚,Suki直言沒有聽對方親口講過,若是真她一定會搵自己做姊妹,又指希望沈卓盈結婚前後都好。問到Suki是否有所暗示?她直言結婚前後沒這麼sweet:「間唔中去旅行當調劑吓,但老公都就多咗我,最緊要互相尊重,就算大家意見唔同,都唔好影響感情。」

採訪、攝影:楊潔雯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()