「平日怕斯文打扮 formal,可以撞對特色鞋款,將黑色褲腳 roll起,襯黑色襪,可以拉長成個比例,配埋鮮色 clutch,成個人都醒神啲。」 

上流滙

男鞋經 郭慶彬

鞋,令不少女士瘋狂,即使家中鞋櫃逼爆,依然嫌唔夠,不過愛鞋並非女士專利。星級形象指導郭慶彬( Ricky),周遊列國為藝人搜羅第一手潮流資訊,每次出動他亦順道為自己入貨。於時裝界打滾多年的他,屬愛鞋一族,家中收藏過百對鞋。「一對特別嘅鞋可以突出整個造型,襯衫唔使由頭 sharp到落腳,揀對合適嘅鞋款,同樣可以成為焦點。」想做潮男就要學嘢喇!

 

 


郭慶彬對鞋款特別講究,家中收藏過百對鞋,潮鞋以高筒款為主。 

「夏天要有鮮色打扮,成個人都有光彩啲。 casual打扮唔一定要襯白波鞋咁死板,揀對今季 hit嘅螢光色夠晒搶。」 

金屬色易襯

「今季 metallic都屬大熱,可將焦點放喺鞋度,配襯簡單。好似成身深色打扮,襯對金色波鞋,成個感覺型格唔少。不過金屬色嘅漆皮好容易花,比其他款冇咁耐用。」

大熱必入款

「男裝波鞋愈出愈 sharp,好似 Giuseppe Zanotti咁,大家都知佢女裝嘅冇踭鞋好出色,依家就多咗好多型格男裝鞋。呢個款好特別,前面金屬扣夠晒搶,後面仲有拉鏈設計,穿着方便,一推出我就買咗兩個色。」


型格返工鞋

「高筒波鞋買大一個碼,再加軟墊更舒服。呢個款我好鍾意,佢 cutting好舒服、易襯,最緊要價錢唔貴。佢每季都會出唔同色,加入特別元素,好似呢對白色潑油款係我近期至愛。」

皮鞋揀膠底

「鞋櫃一定要有幾對皮鞋看門口,用嚟去隆重場合。有啲靚皮鞋係木底,始終較重,會着到好攰。所以我揀皮鞋,除咗睇款,最緊要有個舒適嘅底,好似生膠或者有 air咁,外形斯文得嚟又可以有波鞋咁舒服。」


保養貼士

郭慶彬指要令衣物歷久常新,首要學識保養三大要點。「我可能有潔癖,覺得對鞋成日周圍去,踩到好污糟。所以每次着完,我要清理乾淨,先安心放好佢。」
*每次着完用濕布將鞋由面到底抹乾淨,用擦膠擦走污漬。
*放於通風地方吹一晚,將濕氣吹乾。
*為免弄花鞋面,將鞋個別用布袋套好,才放入鞋盒。

潮男愛高筒

近年不少大牌力捧男裝中、高筒波鞋,加入前衞元素,玩味十足,型格得來又出得大場面,成為潮男恩物。


王大業Christian Louboutin 

陳冠希Givenchy 

黃偉文Giuseppe Zanotti

撰文:蔡靜雯 
攝影:陳偉強

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()