今年 31歲、現職為基金產品公司高級業務產品經理的 Martin,雖然只放假回老店幫手,但採訪當日見他與十多位師傅一起在廚房內造包,功架絕不輸蝕,「其實整包都幾考工夫㗎,由於每次溫度同濕度都有偏差,所以麵粉發酵嘅時間都有唔同,少啲經驗都唔得。」 

Jobs Live

平安包的故事

太平清醮剛於 5月 17日舉行,吸引近 3.5萬遊客來長洲,為看飄色巡遊和搶包山活動,但講到手信,點會唔買番一個平安包?由長洲碼頭附近的商店,到內街的餅店都有賣平安包,要數平安包老字號必定是有近 40年歷史的郭錦記。今年第二代 Martin一如過往幾年,請假回來幫手造包,他更有意接棒,希望將老店傳承下去。

 


遊客周先生、鄧小姐行咗成個長洲,見到呢間條人龍特別長,覺得呢間應該係最出名,我哋嚟排隊買番 2盒。 

為了準備太平清醮這個一年一度的大節日,老闆郭先生請來十多位整包師傅,分兩更來趕工,讓客人可以買到新鮮出爐的平安包,「呢幾日好多客人同我哋訂包,加上散客,我哋喺太平清醮前 3日開始通宵趕工,如果唔係就唔夠包應市。」

第二代接棒

平安包不僅是郭錦記的招牌貨,也是見證兩代傳承的故事。每逢這個大節日,為減輕老父的負擔,作為四仔的 Martin和弟弟及 2位家姐特地回來幫手,「見阿爸整包咁辛苦,有時仲做到手抽筋,好想幫輕阿爸,嚟緊會接手間鋪,但會等個女大個啲先,𠵱家希望學到幾多得幾多。」

今年平安包售價調整至每個$8,比之前一年加了$1,但客人絕不介意,太平清醮當日早上 7時開鋪,已有過百位客人排隊買包,至凌晨 4時才收工。總結這三天的成績,已賣出約 3萬個平安包。臉帶疲累的 Martin,終於功成身退。


7:00am店鋪一開,郭錦記已圍滿買包客人。 

在長洲的各大賣平安包的餅店中,以郭錦記的人龍最長,為了保持秩序,老闆要特別用鐵馬把人流和隊伍分隔。 

10:00am郭老闆是 Martin的父親,做事喜歡親力親為之餘亦非常講求人情味,他特地走到人龍派發電筒紀念品給客人。

1:00pm整包之餘,見客人太多, Martin也會走到店面幫手賣包。 

1:30pm-3:00pm辛勞了半天,到了飄色巡遊時,因為封路,大家終於可以休息一下。 Martin則把握時間,帶女兒和姪仔出來看表演。 


8:00pm即使入夜,郭錦記仍然客人不絕。 

整包直擊

 


整麵糰造包的第一個步驟就是要整麵粉,把麵粉、糖和水混合後,再搓成麵糰。 

加餡料Martin指一爐大約可以蒸 200個包,每次約蒸 15分鐘。 

蒸包麵糰造好後,就要把餡料放進麵糰,餡料分別有豆沙、麻蓉和蓮蓉。 

蓋印蒸好後,用花紅粉做顏料,再蓋上『平安』字樣,一個熱呼呼的平安包就完成了。 

 

郭錦記餅家
地址:長洲北社街 46號地下
電話: 2986 9717


撰文:何倬然
攝影:黃家活

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()