$106(大中小同價) 

寵物家

狗帶巡禮

狗帶好唔好,唔止講靚唔靚,更重要是能否耐用,不會弄傷狗仔。現時市面上的狗帶愈出愈多,有鑲水晶、配閃石、皮革製、毛毛質地等等,花多眼亂。今次邀請著名馴犬師 Ray,從美觀度、耐用度、柔軟度三方面作出評價,睇吓點揀至醒!

Doglala漆皮及布製頸帶


頸帶車線位收邊精細,摸上手夠柔軟。另配拖帶長度達 110cm,完美收服無時停的西施囡囡。 

中國製的新進品牌,只供出口歐美等地,內地無銷售點。狗牌邊位有鈍邊設計,免刮損狗仔。

長度:(小) 20cm-24.5cm/(中) 25cm-29.5cm/(大) 29.5cm-33cm
優點:質料及手工俱佳,價錢相宜。
缺點:售賣點少。
美觀度:★★★
耐用度:★★★★
柔軟度:★★★★★
(寵物之達人/ 2499 2299)

Hunter水晶頸帶

德國名牌狗帶,分鹿皮、牛皮和人造皮三種,大多鑲有施華洛世奇水晶作配飾。所用皮革、顏料均經安全測試,以不損傷寵物為前提。

長度: 22.5cm-26.5cm
優點:動物皮革韌度佳,耐用性高。
缺點:價錢貴。
美觀度:★★★★
耐用度:★★★★★
柔軟度:★★★★
( Dog One Life/ 3105 5550)


上:人造皮$330/中:鹿皮$1,071/下:牛皮$879 

名牌子兼具美觀與實用,連裝飾用的施華洛世奇水晶也細心地鑲嵌入皮帶內,不易掉落,免被狗仔誤吞。 

Honey Pet閃石頸帶

香港製作,人手添加閃石。玩味性重,但質料不夠柔軟。若閃石掉落,可能被狗仔誤吞。

長度: 15cm-22cm
優點:夠搶鏡。
缺點:閃石太大,易刮親狗仔皮膚。
美觀度:★★★★★
耐用度:★★
柔軟度:★★
(寵物之達人/ 2499 2299)


$88 

一歲半的貴婦小花戴上後左閃右避,有可能係頸帶唔夠柔軟,或者被大顆閃石「哽」住唔舒服。 

PETinum毛毛頸帶

開 party最啱,但要注意有些狗仔對毛毛敏感。

長度: 15cm-30cm
優點:有染毛效果。
缺點:長時間佩戴會阻礙狗仔搔癢或清潔毛髮。
美觀度:★★★★
耐用度:★
柔軟度:★★★
( fanspet/ 3488 4572)


$204 

蝴蝶犬戴上後擺晒 pose,好舒服咁。不過馴犬師 Ray話,毛毛頸帶易斷,不宜帶出街用。 

ABBY衫形胸帶

最新式的衫形設計胸帶,日本相當流行。最啱跳跳扎小狗,既不用擔心被頸帶勒親,又有套衫多重保護。

長度:適合小型犬
優點:承托力較全面。
缺點:只有小型犬 size、夏天穿太熱。
美觀度:★★★★
耐用度:★★★
柔軟度:★★★★
(寵物之達人/ 2499 2299)


$288(連拖帶) 

貴婦囡囡美美著咗衫形胸帶後變身小天使,貼身設計方便帶出街散步。 

有兩隻手指空位


馴犬師 Ray 

狗帶分頸帶、拖帶及胸帶三種,頸帶套在狗頸上,另扣上拖帶方便主人牽狗。胸帶以網狀繩帶套落狗胸上,最啱細狗用。馴犬師 Ray指,新手主人應先在家為狗仔套用頸帶,待牠適應後才扣上拖帶,試試在家拖狗散步。至於揀狗帶,關鍵是柔軟耐用,不傷皮膚,不易被扯斷。為狗仔戴頸帶後,要伸得入兩隻手指,闊度才算合適。

勿用止吠帶


獸醫 Dr. Sharon獸醫表示,扁鼻狗(如八哥、北京狗)天生氣管狹窄,用頸帶會令牠們更難於呼吸,主人宜選用胸帶。 

獸醫 Dr. Sharon表示,揀狗帶最重要視乎韌度及舒適度。「閃石或毛毛,只是觀賞性配件,實際上可能會令狗仔敏感或受損傷。」反而狗帶易斷,狗仔或會走失,甚至衝出馬路。她提醒狗主切勿貪圖方便而使用帶電擊作用的止吠帶,「我處理過不少個案,即使電到狗仔皮膚潰瘍,也無助改善吠叫問題。」曾有新聞報導,體質孱弱的狗仔,承受不住電擊而引致心臟病發猝死;身為主人,請以教狗為己任。

壹寵物信箱

貓貓狂甩毛、狗狗吠不停,唔知點算好?請教專家啦!
將問題電郵至 mailto:nextpet@nextmedia.com,標題請註明「壹寵物信箱」,我們將邀請專家為你一一解答!


撰文:鄭鳳
攝影:梁炳權

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()