我嫁人啦!(設計對白)新娘跟老公許建邦在交換戒指後,好識搞氣氛,鬼馬地連叫兩次,引來全場起哄。 

社交圈

稀客

香港有班名人富豪,平時少有現身 ball場,上個禮拜田二少嫁女兼有巴塞爾藝術展,先吸引到佢哋出山咋。

田北辰 夜晚冇人陪

G2000老闆兼新民黨副主席田北辰,上週六首次辦喜事,新娘是他最錫的三女兒田植鏘。雖則田二少話婚禮全程都無流男兒淚,但就感慨以後深夜時分無人陪,「我三、四點都睇緊文件,佢仲遲瞓過我,大家會喺廚房搵嘢食打牙骹,以後夜深人靜得番我,呢個女同我經歷好多,又肯陪我跳降傘;她要求高,搵到個轉數快又人品好的女婿,我好安心。」



婚禮在黃雨中的聖約翰座堂舉行,但人逢喜事精神爽,雖然田二少與女兒都略有濕身,但依然咁好笑容。 

簽字一刻好莊嚴,但呢個新外父禁不住雀躍心情,一邊簽一邊整蠱做怪。

郭顥澧 專人服侍

 

 

 


霍啟剛 認做老豆

有傳郭晶晶有咗,當日有份做兄弟的霍啟剛明知風頭火勢,亦帶埋愛妻到場,記者連珠炮發恭喜他們,霍啟剛笑住答:「今日恭喜田生嘛!」記者追問幾多個月?「不如咁講,我哋接受你哋恭喜。」晶晶亦羞澀地說︰「開心。」

李澤楷 呵住走


呵!呵!呵!(真實對白) 

田二少嫁女,連小小超李澤楷都出席,問幾時輪到佢結婚?小小超即低頭㩒手機,以「呵!呵!呵!」作回應,再問佢囝囝會否回港過父親節?有無同梁洛施見面?小小超又照樣「呵!呵!呵!」,最後佢嫌記者太煩,冒雨離開教堂搵司機。

鄧文迪 搵朋友過橋

傳媒大亨梅鐸的妻子鄧文迪,上週四罕有出席《芭莎藝術之夜》在四季酒店舉行的晚宴,不過記者叫佢傾計,她即笑笑口話:「我要搵朋友。」最後當然借朋友遁,一去無回頭。

馬英九女兒 走番轉頭

卅二歲的台灣總統馬英九長女馬唯中,與在香港摩根大通任職的台籍靚仔老公蔡沛然結婚後,一直低調住在香港半山。在紐約大學取得 Museum Studies碩士學位的她,上週三和老公出席巴塞爾藝術展派對,一見記者影相,蔡沛然即箍住太太掉頭走(圓圖),見避無可避,又掉頭走番入場,逗留十分鐘鬆人。




撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()