豬扒飯$36 

Missing Out

甜豬扒不可貌相

元朗成記嘅豬扒,該區好多人都識,市區人入鄉嘅小記,心諗豬扒有咩特別,正係一臉疑惑,店員捧來兩塊龐然巨物, Michael塊面都遮得住。

 

店主 Ming哥,唔只煎豬扒叻,服侍豬扒仲叻,先會為豬扒啤水 2小時,軟化豬肉組織,然後在豬扒上雕花,確保容易熟透入味,做完一大輪 massage,再用滾油煮之 3-4分鐘,肉身惹味得來,得以保持腍軟,唔會硬板板。
除此之外,仲會加入糖同紹酒等料理的自製豉汁調味,所以無怪乎豬扒上枱時,望見一潭超濃黑醬汁,賣相可能嚇親人,但入口甘甜無比,同豬扒簡直天生一對。
人不可貌相,豬扒都可以係人間絕品。
想食?配額㗎!
中午 12點到晏晝 3點限定,唔係你估!


瑞士雞翼$5/隻鹵汁香濃似墨汁,皮肉香滑。 

Michael:香港最正豬扒我首推成記,豬扒大過我塊面,手掌咁大,只不過賣十多元,邊度搵! 

 

成記茶寮
地址:元朗建業街街市地下 C8號鋪
電話: 2475 2517
營業時間: 6am-3:30pm

何謂 missing out?

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。


撰文:梁智欣
攝影:葉曉明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()