台灣記招上議員話《關公》條片有唔少鏡頭凸顯解放軍軍威,並出現「忠黨愛國」、「中國的人權是最好的」等文字,好斷章取義喎! 

U Spy

《關公》 cult片離奇變挺共

前年由理大數碼媒體系學生拍嘅《關公大戰外星人》 cult片,當時攞咗獨立短片比賽鮮浪潮最佳創意獎,導演梁仲文(阿文,小圖)上年仲拎條片去參加台北國際數位內容設計競賽,成功打敗來自比利時、英國嘅對手,贏咗數位動態影像創作獎創作組金獎,諗住揚威海外爽爆,點知月初竟然俾台灣民進黨議員翻舊賬狂插話條《關公》片挺中共!

 

Spy八到原來位台灣議員唔滿意阿文條片有中國解放軍同五星旗出現,好似畀機會中國宣揚軍威,又唔滿意得獎者多數來自外地,話對本土創作(電影業)冇幫助,阿文見到個批評都 O晒嘴伸寃:「條片明明係踩緊共產黨,所以我加上五星旗及市民擋坦克片段,咁都話我挺共,同埋啲人話我拎咗 150萬獎金,但其實嗰個只係獎金總數,我只係得 10萬新台幣,兌番港紙得 3萬蚊!」台灣議員無厘頭,阿文笑吓算喇!


《關公大戰外星人》係講香港遭外星人入侵,而機械雷鋒同外星人交戰,不過雷鋒成日失靈,唔明點解會話挺共囉。 

導演阿文 

U Spy:

校園至爆猛料, U Spy一定睇實。


撰文: U Spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()